HTML

Autófóliázás hmmm...

Mivel nagyon megtetszett a dolog, úgy döntöttem kipróbálom..

Friss topikok

Autófóliázás - mi is ez? mire jó??

2012.08.23. 16:31 Misi45

Úgy döntöttem, létrehozok egy blogot, megosztom gondolataim a témával kapcsolatban.

Autófóliázás.....

Egyre népszerűbb a cucc. Egyre több a matt fekete kocsi. Tegnap is mentem a Lánchídnál, a Clark Ádám téren, az alagútból egy matt fekete Porsche fordult ki. Egyből levágtam, hogy csak fóliáról lehet szó.

Elképesztő, hogy evvel a technikával mit ki nem lehet hozni a kocsiból. Régen, ha valami dekort akartál csináltatni a kocsidra le nem szedhetted többé, mert a festék bizony időtálló. Ma már, ha megunnád a fóliázott színt, azt egy mozdulattal leszedheted.


Hihetetlen, de még csak pár éve ismeretes nálunk az autófóliázás (a neve is benne van, FÓLIÁVAL végzik)
máris kifejlesztettek egy konkurens technológiát a folyékony autófóliát. Ez egy folyékony gumi, amit ráfújnak a karosszériára, majd megszilárdul, és lehúzható lesz, mint a fólia. Könnyebb a felvitel, alacsonyabb árak.

Kíváncsi vagyok, mit találnak még ki!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://auto-foliazas.blog.hu/api/trackback/id/tr454728114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása